≡ Menu

14 + 1 Τρόποι λειτουργίας του Visibility

1. Visibility Blog

Είτε το θέλουμε είτε όχι, η πληροφορία είναι το δεξί χέρι του νικητή. Στο Blog του Visibility θα βρω Exclusive θέματα όπου στο διαδίκτυο αλλού δεν κυκλοφορούν. Επίσης τα σχόλια είναι από ανθρώπους του χώρου και του κύκλου και όχι τυχαία. Η θα είναι επιχειρηματίας ο άλλος σαν και εμένα η SEO Expert! Φανταστείτε το Visibility από τα στατιστικά του να προειδοποιεί τις επιχειρήσεις για ανερχόμενα πέναλτι – τι καλύτερο θέλω;

2. Αλγόριθμοι & Google Penalties

Μου αρέσει που ο SEO Manager μου, Η η εταιρεία με την οποία συνεργάζομαι για SEO δεν μπορεί να με κοροϊδέψει. Μου αρέσει που γνωρίζω αν έχει γίνει σωστή δουλειά επάνω στην ιστοσελίδα μου. Αυτό το βλέπω άμεσα από τα σχεδιαγράμματα του Visibility και τις ημερομηνίες που αναγράφονται για Google Penalties. Ας δούμε ένα παράδειγμα:

Visibility Rankings image

Μου αρέσει σαν SEO Manager η σαν εταιρεία SEO να βλέπω πως κινείται η δουλειά μου & οι πελάτες μου. Μου αρέσει που είμαι σε θέση να πάρω μια γρήγορη εικόνα για την ιστοσελίδα μου. Ας δούμε ένα παράδειγμα:

Visibility Rankings check

3. Visibility Rankings

Είναι καταπληκτικό να βλέπω τα αποτελέσματα στα οποία εμφανίζομαι και να δίνω μεγαλύτερη βάση στα landing pages μου αντί στο κάθε αυτού link-building. Αυτό γιατί στο Visibility δεν υπάρχει περιορισμός στις λέξεις. Βλέπουμε όλα τα Not Provided Keywords που το Google Analytics δεν μας δίνει. Έτσι, παίρνω μια εικόνα για το «πως με βλέπει ο κόσμος» αλλά και η ίδια η μηχανή αναζήτησης.

-Σαν εταιρεία SEO είναι ωραίο να γνωρίζω που εμφανίζονται και πως λειτουργούν οι ανταγωνιστές των πελατών μου. Δεν έχω παρά να βάλω μερικούς ανταγωνιστές για να δω πως κινούνται. Ένα άλλο καταπληκτικό feature του Visibility είναι η δυνατότητα του Export.

Visibility keywords Export

 

4. Παρελθοντικά Rankings

Το αγαπημένο μου! Τι; Ποιος; Που; Πότε;

Όταν γνωρίζεις το παρελθόν, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις στο μέλλον για να τα λύσεις όλα

Και άλλα πολλά λύνονται με αυτό το καταπληκτικό feature του Visibility. Γνωρίζω ανά πάσα ώρα και στιγμή το αποτέλεσμα των εργασιών μου αλλά και το αν στο παρελθόν πήγαινα καλύτερα η χειρότερα! Σαν εταιρεία, γνωρίζω ακόμα και στο παρελθόν για ποιες λέξεις έφαγε πέναλτι ο πελάτης που μου ήρθε τώρα δα – και τον προειδοποιώ για λύσεις!! Αυτό το feature μπορεί να χρησιμοποιηθεί με εκατοντάδες τρόπους! Ένας πολύ σημαντικός είναι η καταγραφή των Ranking URLS (Βλέπε post IKEA). Άλλος σημαντικός είναι στο ότι σαν εταιρεία, ένας ιδιώτης δεν μπορεί να σε «κοροϊδέψει» λέγοντας σου «Α, εγώ εκεί ήμουν ψηλά 1 χρόνο και με έριξες». Κανείς δεν έριξε κανένα! Λες ψέματα! Ένας άλλος τρόπος χρήσης του είναι να βλέπεις σε ποιες λέξεις έφαγε κάποιος πέναλτι μεμονωμένα! Άπειροι οι τρόποι χρήσης αυτού του feature! Πρέπει να κάνουμε νέο άρθρο ειδικό για αυτό! Πώς δουλεύει; Δείτε στην εικόνα:

Visibility Old Rankings

Πολύ απλά κάνοντας κλικ στις ημερομηνίες επάνω δεξιά στο σχεδιάγραμμα! Όλα είναι σε μία τάξη! Αυτόματα οι λέξεις κλειδιά θα αλλάξουν και θα εμφανιστούν οι συγκεκριμένες της ημερομηνίας που επιλέξατε! Επίσης υπάρχει η δυνατότητα σύγκρισης με το «τώρα». Αυτό είναι ένα άλλο καταπληκτικό feature που σας επιτρέπει σε κλάσματα του δευτερολέπτου να κάνετε τις συγκρίσεις που χρειάζεστε για να κάνετε σωστά την δουλειά σας.

5. Landing Pages Ranking

Ένα μεγάλο ποσοστό internet marketers δημιουργεί landing pages και τα προωθεί αναλόγως και ποικιλοτρόπως. Για να είμαι ειλικρινής, για αυτούς τους ανθρώπους τρέφω φοβερή εμπάθεια γιατί δείχνουν το πόσο σοβαρά παίρνουν την δουλειά τους σαν marketers. Έτσι, το visibility σου δίνει την δυνατότητα να ελέγξεις σε δευτερόλεπτα πως πάει το Landing Page σου ώστε να βρεις δυνάμεις & αδυναμίες επάνω σε αυτό. Ας δούμε την εικόνα:

Visibility Landing Pages

Αντιστρόφως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δείτε εάν URL σας εξαφανίστηκε η άλλαξε θέσεις. Αυτό είναι πολύ καλό για ιστοσελίδες που έχουν εκατοντάδες Rankings.

6. Ήμουν πρώτος! Που πήγα;

Πολλοί αναρωτιούνται καμιά φορά «που πήγα, αφού δεν έχω φάει πέναλτι». Το Visibility σου δίνει την δυνατότητα να δεις απευθείας και να σου λυθεί η απορία, τόσο απλά όσο φαίνεται στην εικόνα από κάτω:

Visibility Keyword Search

Απλά γράφεις την λέξη κλειδί που σε ενδιαφέρει στο κουτάκι!

7. Κανένας περιορισμός στις λέξεις κλειδιά

Σε αντίθεση με άλλα συστήματα, μου αρέσει πολύ που ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορώ να βάλω ότι λέξεις θέλω για έλεγχο. Μου αρέσει που έχω αυτήν την δυνατότητα στα χέρια μου. Το πώς γίνεται αυτό είναι εύκολο & ευχάριστο. Ας το δούμε:

Visibility add keywords

Πάω το βελάκι στο «Λογαριασμός» και πατάω κλικ στο «Οι λέξεις κλειδιά μου». Μας εμφανίζεται η από κάτω εικόνα:

Visibility add keywords 2

Και προσθέτω τις λέξεις μου! Έτσι, στο επόμενο search (Που γίνεται κάθε εβδομάδα – και καμιά φορά 2 φορές την εβδομάδα) οι λέξεις μου θα εμφανιστούν! Τι καλύτερο;

8. Competitive Visibility

Τι; Είσαι ανταγωνιστής; «χα χα» και νόμιζες ότι θα καθίσω με τα χέρια σταυρωμένα; Εδώ σε θέλω καρδιά μου που λέει και η Πάολα. Για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με αυτό αλλά και πως λειτουργεί:

Visibility Competitive Visibility

Πρώτα Βάζω στο visibility την ιστοσελίδα μου και πατάω αναζήτηση. Έπειτα πάω εκεί που είναι τα γαλάζια βελάκια και βάζω τους ανταγωνιστές μου. Μπορώ να βάλω μέχρι και 4 ανταγωνιστές επιπλέον! Έπειτα, πατάω σύγκριση, και παίρνω το αποτέλεσμα από κάτω:

Visibility Competitive Visibility 2

Ένα καταπληκτικό feature του Visibility είναι ότι στα “Competitive” παίρνει το βασικό χρώμα που εκφράζει την επιχείρηση & το λογότυπο. Αυτή ήταν ιδέα του Chuck. Όμως, εγώ χάρης στο Competitive μπορώ να βρω που υπερέχω και που υστερώ. Αλλά βεβαίως να πάρω και μία συνολική εικόνα. Ας δούμε ένα παράδειγμα:

Visibility Competitive Keyword Rankings

Επιπλέον, μπορώ να βλέπω που κάνει SEO ο ανταγωνιστής μου. Να υπενθυμίσουμε πως όλα τα προαναφερθείσα π.χ Παρελθοντικά Rankings, URL Rankings, Keyword Rankings ισχύουν και λειτουργούν κανονικά και στο Competitive.

9. AdWords Visibility

Το 2ο αγαπημένο μου. Πόσο πολύ χαίρομαι που το Visibility εμφανίζει την ορατότητα των AdWords μαζί με τα AdCopy! Πόσο χαίρομαι που δεν έχω ανάγκη κάποιον εξωφρενικό copywriter που με ξεζουμίζει για να μου γράφει τα AdCopies! Πόσο χαίρομαι που μπορώ να δω μέσω του Visibility τα καλύτερα AdCopy των ανταγωνιστών μου και να τα κάνω δικά μου!

(Το Visibility «κιτρινίζει» τα AdCopy των ανταγωνιστών που τα χρησιμοποιούν για πάνω από 2-3 μήνες – Διότι τα θεωρεί καλά αφού συνεχίζουν να υπάρχουν σε σχέση με τα άλλα που τα σβήνουν ή τα αλλάζουν).

Ας δούμε ένα παράδειγμα:

Competitive Adwords Visibility

Δεν έχετε ιδέα πόσο πολύ χαίρομαι που θα κλέψω τα AdWords του Καράμπελα που έχει κάτσει κάτω και έχει σκεφτεί εκατοντάδες ώρες για να γράψει AdCopies και εγώ σε 1 δευτερόλεπτο θα τα κάνω δικά μου. Το μόνο που χρειάζομαι είναι έναν καλό γραμματέα για τα τηλέφωνα! Τα άλλα τα αναλαμβάνει το Visibility.

Τώρα, αν ψάξω 10 ανταγωνιστές μου – το καλύτερο AdCopy να πάρω από τον καθένα – και είμαι ΟΚ.

Το φοβερό; Ισχύουν όλα τα παραπάνω που αναφέραμε και για τα AdWords. Καμπύλες, Λέξεις – κλειδιά, Ranking URLS, Παρελθοντικά AdWords. Ακόμα και το πότε ξεκίνησε κάποιος να κάνει AdWords! Σημαντικό πολύ γιατί βλέπεις τις κινήσεις του ανταγωνισμού και δεν μένεις πίσω!

10. Με έχουν στο μάτι ανταγωνιστές;

Υπάρχουν 2 τρόποι για να δεις αν σε έχουν στο μάτι οι ανταγωνιστές. Ο ένας είναι να δεις στο Visibility Ranking αν κάποιος κάνει SEO για το brand name σου (δείξαμε επάνω πως – με τα rankings) και ο δεύτερος τρόπος είναι αν κάποιος κάνει AdWords για το brand name σου. Ευτυχώς που με το Visibility τα μαθαίνεις όλα αυτά σε χρόνο DT. Ας δούμε μια εικόνα:

Visibility Competitive Adwords Spy

Τα λόγια; Περιττά! Απλά φανταστείτε τον ανταγωνιστή σας να κάνει το ίδιο! Χριστέ μου!

11.Ώρα για SEO!

Σαν επιχειρηματίας θέλεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου; Υπάρχει ο εύκολος τρόπος! Επίσης για επιχειρήσεις που πουλάνε επισκεψιμότητα αντί για Rankings, ισχύει ο Τρόπος αυτός!

*Είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να κάνουν ένα βήμα παραπέρα όπως στην Αμερική και να πουλάνε επισκεψιμότητα αντί για rankings. Έτσι, κανένα πέναλτι δεν σας φοβίζει διότι αυτό που έχετε να κάνετε είναι να προσφέρετε τις επισκέψεις που έχετε τάξει στην επιχείρηση και με οποιοδήποτε τρόπο γνωρίζετε.

Πως γίνεται αυτό; Πολύ απλά «Αλλάζεις τον τρόπο σκέψης». Ας δούμε ένα παράδειγμα.

Visibility πως γινεται το SEO

Κάνω κλικ εκεί που λέει «Μέσος μηνιαίος όγκος αναζητήσεων» για να βρω τις λέξεις με το περισσότερο traffic για τις οποίες έχω ΗΔΗ rankings, άρα θα είναι και ποιο εύκολο να τις ανεβάσω! Άρα παίρνουμε την από κάτω εικόνα:

Visibility SEO & research

Και με 1 κλικ βρήκα 2 λέξεις με Exact Match 17.500 Traffic που βρίσκονται ΗΔΗ στην 3η σελίδα. Ένα καλύτερο optimization και θα πετύχω τον σκοπό μου! Αν υποθέσουμε ότι πάω τις λέξεις αυτές στην πρώτη σελίδα και ας πούμε ότι παίρνουν ΜΟΝΟ το 10% των επισκέψεων, έχουμε 1750 άτομα παραπάνω τον μήνα! Δεν είναι καλά; Φανταστείτε πόσες ευκαιρίες παρουσιάζονται έτσι!

12. Reporting

Είναι ωραίο να σου έρχονται αυτόματα τα αποτελέσματα στο email σου όταν ανανεώνονται τα δεδομένα. Αυτό σε αποτρέπει από το να κάθεσαι μπροστά σε μία οθόνη κάθε 3 και λίγο και να ψάχνεις την ιστοσελίδα σου. Αυτό γίνεται πολύ απλά με την «προσθήκη στα αγαπημένα». Πως γίνεται αυτό; Δείτε την εικόνα από κάτω:

Visibility Rank Reporting

Απλά κάνετε κλικ εκεί που δείχνει το κόκκινο βελάκι. Όταν το κάνετε, για κάθε website που προσθέτετε, θα σας δείχνει αυτό το αποτέλεσμα:

Visibility Rank Reporting 2

Πώς μπορώ να βλέπω όλα τα website που έχω στα αγαπημένα; Πολύ απλά πηγαίνοντας στον λογαριασμός à Λίστα παρακολούθησης, όπως φαίνεται στην εικόνα:

Visibility add website for rank checking

Και θα έχετε μια λίστα με τα Website που έχετε επιλέξει να παρακολουθείτε:

Visibility add website for rank checking 2

Και όπως λέει στην εικόνα θα ενημερώνεστε στο email σας για σημαντικές αλλαγές στην εμφανισημότητα των παρακάτω website. Με λίγα λόγια, κάθε φορά που ανανεώνονται τα δεδομένα θα λαμβάνεται email και…. Είναι περιττό να πω πως εννοείται ότι βάζουμε τους ανταγωνιστές μας για παρακολούθηση!

13. Το Visibility ως εργαλείο ανάλυσης της ποιότητας των backlinks

Είναι γεγονός πως δεν υπάρχει ένα πραγματικό εργαλείο που να αναλύει τους συνδέσμους όπως θα έπρεπε. Όλοι βασίζονται ας πούμε στα MOZRank, MOZTrust του SEOMoz η βασίζονται στο PageRank μιας ιστοσελίδας. Άλλοι βασίζονται στο αν μια ιστοσελίδα έχει πολλές επισκέψεις. Όλοι έχουν μια εσφαλμένη εντύπωση για τα backlinks και δεν γνωρίζουν αν υπάρχει αρνητική επίπτωση στο εκάστοτε website – αρκεί να είναι link!

Ας τα βάλουμε κάτω ένα προς ένα. Πάμε Mozrank – Moztrust.

Η παρακάτω σελίδα έχει PageRank 4, MozRank 4.54 & MozTrust 4.14.

Visibility ερευνα ποιοτικων backlinks

Εμάς όμως το σύστημα μας από τις 12 Μαΐου άρχισε να χτυπάει «κόκκινο» για αυτό το backlink. Ώσπου μετά από 4 μήνες, αποτελειώθηκε.

Άρα, παρότι είχε PageRank 4 & καταπληκτικό Mozrank, ήταν ένα link το οποίο πήγε σπιτάκι του. Ήταν ένα Link που ΔΕΝ θέλεις να έχεις και που όταν συμβεί κάτι τέτοιο θέλεις να το αφαιρέσεις άμεσα μην έχεις την ίδια μοίρα!

Το Visibility™ είναι το μόνο αξιόπιστο μέσα έρευνας των backlink. Βέβαια δεν είναι ανάγκη να φτάνουμε σε παρανοϊκά επίπεδα. Μας ενδιαφέρουν να βλέπουμε αν τα backlinks έχουν χτυπηθεί από κάποιο αλγόριθμο, manual ή αν ήταν μέρος σε κάποιο blog network. Οι άλλες πτώσεις δεν μας νοιάζουν που αφορούν και την επισκεψιμότητα του.

Με γνώμονα τα παραπάνω, το Visibility γίνεται ένα εργαλείο – σύμμαχος στις SEO καμπάνιες σας.

14. Το Visibility ως εργαλείο εύρεσης υποψήφιων πελατών (Για εταιρείες)

Υπάρχουν τόσες πολλές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα που έχουν πρόβλημα και χρειάζονται την βοήθεια ενός ειδικού! Μπορείς να τους βρεις άμεσα από εδώ:

Visibility find clients

Κάνοντας κλικ στο «Δείτε όλα τα site που έπεσαν» θα σας ανοίξει η παρακάτω εικόνα:

Visibility Ranking Drops

Θα βρείτε εκατοντάδες εκατοντάδων ιστοσελίδων που έπαθαν ζημιά και χρειάζονται την βοήθεια σου. Το καλό στην υπόθεση είναι ότι έχετε και δικαίωμα επιλογής! Δηλαδή να ανατρέξετε στις ημερομηνίες που χτυπήθηκαν είτε από κάποιο αλγόριθμο είτε από κάποιο Manual Action. Έτσι γνωρίζετε ήδη το πρόβλημα πριν καν επικοινωνήσετε!

15. Το Visibility ως μέσο προβολής για δουλειές (Για εταιρείες & Πωλητές)

Είσαι έμπιστη επιχείρηση και το ξέρεις. Ο υποψήφιος πελάτης όμως δεν το ξέρει γιατί στο παρελθόν μπορεί να την πάτησε 1,2,3 … 10 φορές. Έτσι, έγινε καχύποπτος. Με το Visibility όμως, σε μία παρουσίαση μπροστά σε ένα laptop, βάζοντας το Competitive για τους ανταγωνιστές του και δείχνοντας του με τα ίδια του τα μάτια που βαδίζει, είναι ποιο εύκολο να τον «κλείσεις» και να τον κάνεις να καταλάβει το αμοιβαίο συμφέρον και των 2 σας. Γιατί δεν το δοκιμάζεις και να δεις και μόνος σου ότι λέμε την αλήθεια;

 

Σχόλια