≡ Menu

Ανακαλύπτοντας την Εξειδικευμένη έννοια του SEO μέσα από το Visibility

visibility.gr_logo

Διαβάστε το προηγούμενο Post 14+1 Τρόποι του Visibility πρώτα αν δεν το έχετε διαβάσει!

Καλοί οι 14+1 Τρόποι του Visibility, αλλά το post εκείνο γράφτηκε αρκετά παλιά σε μια εποχή που το Visibility™ ήταν ακόμη στα πρώιμα στάδια του. Έκτοτε, έχει αναπτυχθεί αρκετά σε σημείο που αποτελεί όχι μόνο τον σουγιά των Σεοτζήδων όπως πολύ όμορφα αποκαλεί εδώ ο σεοτζής αλλά ένα καθημερινό εργαλείο – σύντροφο στις δύσκολες seo στιγμές μας.

Θα καλύψουμε τις δύο βασικές ερωτήσεις:

  • Τι καινούργιο έχει
  • Ένα μέρος από το που χρησιμεύουν

1. Έλεγχος στα βασικά σημεία του SEO

Το εικονίδιο του ελέγχου ενεργοποιείται αφού πληκτρολογήσετε μια σελίδα auditπρώτα στο Visibility και εμφανίζεται όπως έτσι στην εικόνα που βλέπετε στα δεξιά. Ε…..Όχι, δεν είναι για τον SEO-Expert αυτό το feature. Είναι για τον καθημερινό Webmaster, τον κάτοχο της ιστοσελίδας που θέλει να κάνει το κατά δύναμιν πριν απευθυνθεί σε κάποιον seo expert διότι τελικά, Ο Seo-Expert πρέπει να αναλαμβάνει την ευθύνη σε μία σελίδα όταν ο κάτοχος της έχει κάνει τουλάχιστον όλα τα βασικά! Για να το δούμε στην πράξη! Παρακάτω ακολουθεί η ιστοσελίδα της NetStudio.

Visibility Website Audit SEO Check Results

→ Όπως θα παρατηρήσετε στην από πάνω εικόνα έχω βάλει κάποια γράμματα σε κόκκινο πλαίσιο

Αυτά είναι τα 13 σημεία που κοιτάζω πάντα όταν κάνω έλεγχο σε κάποια ιστοσελίδα. Δηλαδή Declaration, Security, Usability, Speed. Με λίγα λόγια πράγματα που μπορεί να κάνει και ο προγραμματιστής μου!

Υπενθυμίζω ότι το πρώτο πράγμα που λέει το Tool είναι:

Οι παρακάτω αυτοματοποιημένοι έλεγχοι δίνουν κατευθύνσεις για το SEO, την ευχρηστία, την ασφάλεια και την ταχύτητα του site, αλλά δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τον χειροκίνητο έλεγχο και τη διακριτική ικανότητα ενός έμπειρου ειδικού στο SEO.


2. Σελίδες στην ίδια IP

sameipΕίναι άξιο παρατήρησης το γεγονός ότι κανείς δεν έχει αναφερθεί σε αυτό το εργαλείο. Από ότι έχουμε καταλάβει ίσως και κανείς να μην του έχει δώσει την ανάλογη σημασία που έπρεπε να του δώσει! Θυμάστε τι μας έλεγαν οι γονείς μας όταν ΄ήμαστε μικροί; Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι! Δυστυχώς έχω άσχημα νέα!

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο η Google βρίσκει τα blog networks

Αρκεί μονάχα ο Seo-Expert είτε να είναι κουρασμένος και να μην έκανε την δουλειά σωστά, είτε να είναι τσαπατσούλης και να τα κάνει όλα χύμα με αποτέλεσμα να ξέχασε ένα «site» από το δίκτυο του μέσα στο hosting ενός πελάτη ή και σε πολλές περιπτώσεις (αλήθεια, πολλές περιπτώσεις) να βρίσκει κάποιος μονάχα ένα site που ανήκει σε δίκτυο και αμέσως να βρίσκει τα άλλα μέσω της IP επειδή ο «expert» ήθελε να ρίξει το κόστος. Άλλοι βρίσκουν σελίδες hacked μέσα στον ίδιο τους τον server απευθείας ( visibility = 0 ), άλλοι σελίδες με viruses ( visibility = 0 ). Δεν είναι για υποτίμηση! Ιδιαίτερα αν είσαι τύπος που θέλει να τα γνωρίζει όλα!


3. Εισαγωγή Ιστορικού Σχεδιαγράμματος στα AdWords

visibilityadwordsΤα AdWords είναι μεγάλη επιτυχία και δεν είναι να υποτιμηθούν. Έπειτα από τις 23/2/2016 όπου η δεξιά στήλη εξαφανίστηκε και μπήκαν 4 αποτελέσματα, το CTR γύρισε το παιχνίδι 50-50 στα κλικ (κατά μέσο όρο) εκεί που ήταν 60-40 υπέρ του SEO. Είμαστε στην διαδικασία ανάπτυξης του εργαλείου αυτού περαιτέρω προσθέτοντας όχι μόνο περισσότερα δεδομένα, αλλά και δεδομένα ανά ημέρα, ώρα καθώς και στατιστικά. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι προς το παρόν η ιστορικότητα του και το σχεδιάγραμμα του το οποίο μπορείτε να το βρείτε συμπληρώνοντας κατευθείαν την ιστοσελίδα σας. Όταν το κάνετε αυτό, θα εμφανίσει και το SEO Visibility & το AdWords Visibility. Ας δούμε την παρακάτω εικόνα από την NetStudio.

adwordsvisibility

Όπως θα δείτε στην από πάνω εικόνα, στο κάτω μέρος ενεργοποιείτε και απενεργοποιείτε τα views ενώ στην δεξιά μεριά φαίνεται πάντα το αριθμητικό Visibility δηλαδή για πόσες λέξεις – κλειδιά έχει κάνει μια σελίδα AdWords. Πως χρησιμοποιώ την ιστορικότητα των AdWords; Πέρα από το γεγονός ότι μπορώ και παίρνω τα καλύτερα AdCopies των ανταγωνιστών μου, όταν κοιτάζω μια σελίδα και παρατηρώ κάπου στο σχεδιάγραμμα «στιγμιαία υψηλά AdWords» σκέφτομαι «Εποχικότητα ή πείραμα ή κάτι δεν πάει καλά με το SEO». Οπότε δεν κουράζομαι πολύ να το ελέγξω!


4. Ανταγωνισμός

Σίγουρα δεν είναι λίγες οι φορές που ένας συγκεκριμένος πελάτης σας τα έχει βάλει με έναν competitionσυγκεκριμένο ανταγωνιστή και πολλές φορές δίχως να υπάρχει λόγος. Άλλες φορές υποφέρουμε την συναισθηματική βεντέτα του πελάτη μας, άλλες φορές προσπαθούμε να τους εξηγήσουμε ότι ο ανταγωνιστής τους είναι άλλος. Το χειρότερο από όλα δεν είναι ότι προσέχουν τον ανταγωνισμό. Αυτό είναι υγιέστατο. Το χειρότερο από όλα είναι ότι προσέχουν «τον συγκεκριμένο ανταγωνιστή».  Είναι αυτή η μανία που τους καταβάλει που «τους κλείνει τα μάτια» με αποτέλεσμα να χάνουν την μεγαλύτερη εικόνα της επιτυχίας διότι κατά 95% την βρίσκουν από άλλον και το καταλαβαίνουν αργά. 

Εδώ έρχεται το Visibility. Με καθαρά μαθηματικό και στατιστικό τρόπο, σου δείχνει τον αληθινό ανταγωνιστή σου. Αυτόν που αν είναι «μεγάλος» – πρέπει να μάθεις από αυτόν και αν είναι μικρός, να τον ξεπεράσεις.

Πως λειτουργεί; Το σύστημα κοιτάζει «τις υπηρεσίες σου» για τις οποίες εμφανίζεται η σελίδα σου και τις συγκρίνει και με τα οργανικά αποτελέσματα αλλά και με τα AdWords. Υπάρχουν σελίδες που κάνουν μόνο AdWords και που ποτέ μπορεί να μην έχεις καταλάβει ΚΑΝ ότι είναι ανταγωνιστές σου! Ας δούμε ένα παράδειγμα της σελίδας της NetStudio.

Μόλις πήγα να δω τις λέξεις – κλειδιά για τις οποίες εμφανίζεται η NetStudio και παρατήρησα το εξής:

rankings

Αυτή «μάλλον» με μια ματιά είναι η βασική λέξη για την οποία θέλει να είναι ψηλά η NetStudio. Προσωπικό πόρισμα μεν, διότι «αυτό προσφέρει» αλλά επίσης, έχει το μεγαλύτερο Search Volume. Ας πάω στο Google.gr να πληκτρολογήσω «κατασκευή ιστοσελίδων» και να δω ποιοι εμφανίζονται:

webdesign

Ας δούμε τώρα, τι μου εμφανίζει ο ανταγωνισμός στο Visibility:

competition

Στην από πάνω εικόνα, όπως θα παρατηρήσετε στο επάνω μέρος δεξιά, έκανα κλικ εκεί που λέει «ομοιότητα» για να στοιχίσω από πάνω προς τα κάνω, από τον ανταγωνιστή με την μεγαλύτερη ομοιότητα με μένα προς αυτόν με την λιγότερη. Σε σχέση με τα αποτελ΄΄έσματα της Google, κύριος ανταγωνιστής μου είναι ο simple web solutions ενώ από την άλλη, η dynamicsite που είναι 3η στο αποτέλεσμα κατασκευή ιστοσελίδων στην ουσία δεν είναι ούτε καν στην πρώτη δεκάδα των ανταγωνιστών μου. Με βάση το από πάνω σχεδιάγραμμα ο 2ος ανταγωνιστής μου που «πιθανόν δεν έχω πάρει χαμπάρι» είναι ο imbnet. Ας κάνουμε μια εξερεύνηση. Κάνω κλικ στα «κοινά keywords» του imbnet (στον αριθμό 109 δηλαδή).

1v1

Κάνω κλικ στον μηνιαίο όγκο αναζητήσεων. Αλήθεια, αν δεν γνώριζα το σύστημα θα έλεγα ότι «λέει ότι να’ναι». Ότι είναι ένα από εκείνα τα τυχαία – αυτοματοποιημένα συστήματα που δείχνουν ότι θέλουν. Και όμως, το Visibility™ είναι data & statistics driven, και έχει λόγο που δείχνει το αποτέλεσμα αυτό. Ας δούμε γιατί. Πάω και κάνω κλικ στο «AdWords» για να δω τι γίνεται με τον ανταγωνιστή μου.

adwordsvsseo

Όλα βγάζουν νόημα επιτέλους. Κατανοητό.

⇒ Προσοχή! Η ομοιότητα στον ανταγωνισμό μας δείχνει τους ανταγωνιστές που έχουν να κάνουν με το 100% του Traffic. Δηλαδή και SEO & AdWords. Αν θέλω να δω και να συγκρίνω την επιχείρηση μου μονάχα στο SEO τότε θα κάνω κλικ «Ranking στα κοινά Keywords«. Εκεί δείχνει τον ανταγωνισμό στο SEO κατά μέσο όρο.


5. Που ανέβηκα, που έπεσα, με μια ματιά.

Η δημιουργία του Visibility είχε ως σκοπό την εξυπηρέτηση των αναγκών μας. ΄Έτσι, στην πορεία παρατηρήσαμε ότι ήταν αρκετά δύσκολο όχι μόνο για τον κόσμο – αλλά σε πολλές περιπτώσεις και για εμάς να δούμε «που ανεβήκαμε» ή «που πέσαμε». Για την ακρίβεια, έπρεπε να χαλάσουμε κάποια λεπτά ή και ώρες (αναλόγως την σελίδα) για να έχουμε καθαρή εικόνα.

Τώρα όμως όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Με την ενσωμάτωση της νέας μπάρας εργαλείων έγινε άμεσο ξεκαθάρισμα των αναγκών. Ας δούμε την νέα μπάρα:

 newvisibilitybarΣτην αρχή για κάποιους μπορεί να φαίνεται δύσχρηστο επειδή είχαν συνηθίσει τον παλαιό μοντέλο του Visibility. Καθώς περνάει ο καιρός όμως θα δείτε την αξία του!

¨Όπως θα παρατηρήσετε στην μπάρα, υπάρχουν τα εικονίδια Άνοδος & Πτώση. Ας δούμε λίγο την NetStudio σε ποιες λέξεις ανέβηκε με μια ματιά:

%ce%ac%ce%bd%ce%bf%ce%b4%ce%bf%cf%82

Ας δούμε πως αξιοποιώ εγώ το εργαλείο

  1. Reporting: Κάνω Export τις λέξεις κατευθείαν σε excel και τις προσθέτω στο Report μου.
  2. SEO: Βλέπω π.χ ότι «μόλις ανέβηκε στην 9η θέση μια λέξη με 1300 αναζητήσεις. Ας ξεκινήσω να κάνω εκεί ότι μπορώ να κάνω»
  3. Έχω συνολική εικόνα.

Πάμε στην πτώση! Με μια ματιά!

%cf%80%cf%84%cf%89%cf%83%ce%b7%cf%84%ce%bf%cf%85seoΠως αξιοποιώ εγώ την πτώση;

Καταρχήν να γίνει κατανοητό ότι η πτώση είναι καλύτερη από την άνοδο. Η άνοδος είναι τυχαία, μπορεί και οργανική, μπορεί και της στιγμής, μπορεί και έπειτα από μια αλλαγή αλγορίθμου. Μπορεί και από εργασίες SEO. Στην πτώση όμως υπάρχει λόγος. Πάντα υπάρχει ένας λόγος.

Τι παρατηρώ εγώ:

  1. Έπεσα σε 3 βασικές λέξεις
  2. Οι λέξεις έχουν συνδυασμό κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων
  3. Είναι πιθανόν να με έχει περάσει ανταγωνιστής μου. Πάω και κοιτάζω τον 1ο για την λέξη που έπεσα
  4. Είναι ο ίδιος ανταγωνιστής που με πέρασε και στις άλλες λέξεις;

Ναι

Ελέγχω και στις άλλες λέξεις τι γίνεται

Κοιτάζω αν έχει βγει κάποιος αλγόριθμος

Έχει βγει

Περιμένω το επόμενο μάζεμα στο visibility για να έχω καλύτερη εικόνα. Μπορεί να είναι παροδικό.

Προετοιμάζομαι καλού – κακού

Όχι δεν έχει βγει

Ξεκινάω το SEO. Ήταν λάθος που το είχα σταματήσει!

Δεν πάω για links, πάω για περιεχόμενο.

Ελέγχω μέσω visibility πόσο «agressive είναι ο ανταγωνιστής μου.

Βγάζω μακροπρόθεσμο πλάνο με έναν ειδικό.

Όχι

Μπορεί να είναι παροδικό. Περιμένω την επόμενη εβδομάδα.  Σε οποιαδήποτε περίπτωση αν κάτι με επηρεάζει θα φανεί.


 

6. Για ποιες λέξεις εξαφανίστηκε η σελίδα μου αυτήν την φορά;

Τι να πούμε για αυτό το feature. Με διαφορά ένα από τα καλύτερα και πιο εύχρηστα που μπορεί να έχειseoeksafanisi ένα εργαλείο SEO. Όπως προαναφέραμε την άνοδο και την κάθοδο, τώρα έχουμε και την εξαφάνιση. Όχι το Visibility δεν είναι εργαλείο που φέρνει την καταστροφολογία, αλλά την αλλαγή. Είναι σημαντικό να υπενθυμίσουμε ότι στο σχεδιάγραμμα κάθε ιστοσελίδας που μπαίνει στο visibility επάνω δεξιά στο σχεδιάγραμμα υπάρχει ένα κουτάκι με τις ημερομηνίες όπως φαίνεται στην από κάτω εικόνα ζουμαρισμένο:

dateonseo

⇒ Αν αλλάξεις μια ημερομηνία αλλάζουν όλα τα δεδομένα σε όλες τις ταμπέλες και πάνε σε εκείνη την ημερομηνία. Άρα μπορείς να βλέπεις κάθε φορά ποια λέξη εξαφανίστηκε.

Ας δούμε στο παράδειγμα μας την ιστοσελίδα της NetStudio:

seodissapear

Και τώρα έρχεται η εξής ερώτηση: Βρε παιδιά, για την λέξη off rado thessaloniki η NetStudio εμφανίζονταν στην 15η θέση. Ίσως επειδή έφτιαξε έναν πελάτη σχετικό. Ίσως επειδή έγραψε ένα άρθρο, όσο Authority και να έχει ένα website είναι ανεπίτρεπτο να εμφανίζεται για κάτι «άσχετ層 από αυτό που πουλάει. Άρα μήπως ο αλγόριθμος που συνέχεια βελτιώνεται δούλεψε σωστά; Σχεδόν για τα πιο πολλά δεδομένα σωστά έχει εξαφανιστεί. Και αν δεν έχει εξαφανιστεί σωστά, μήπως τα εμφανίσει μετά από κάποιο διάστημα;

Πότε πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ; 

  1. Όταν δεις ότι εξαφανίζεσαι για κάποια λέξη που κάνεις SEO ή σε ενδιαφέρει ή οποιαδήποτε κοντινή της αλλά και παρεμφερή.
  2. Όταν δεν εξαφανίζεσαι για λέξεις γενικώς. Αν συμβαίνει αυτό τότε ίσα που γίνεσαι crawl, ίσα που σε κοιτάζει και ίσα που υπάρχεις. Εδώ πρέπει να αλλάξεις λίγο το SEO πλάνο σου. Να βάλεις λίγο περιεχόμενο, λίγα Social Media. Έστω κάτι.
  3. Όταν εξαφανίζεσαι για λέξεις – κλειδιά που έχουν να κάνουν με το domain name σου και είναι π.χ greeklish ή σε γλώσσα αντίθετη με το domain name. Παράδειγμα εγώ να εξαφανιστώ για την λέξη «Χρήστος Κωστούρος». Εκεί έχουμε θέμα.
  4. Όταν εξαφανίζεσαι για λέξεις – κλειδιά και γνωρίζεις από πρώτο χέρι ότι κάνεις σωστή δουλειά. Κοίταξε μην δίνει το landing page σου 404 και έχει γίνει dropped (άλλαξες url δηλαδή).

Πότε δεν πρέπει να ανησυχώ:

visibilityseorulesΌταν βλέπεις μια καμπύλη να πηγαίνει προς τα κάνω και βιαστικά κρίνεις ότι έχεις φάει πέναλτι ή ότι κάτι συμβαίνει. Δεν βιαζόμαστε να κρίνουμε. Για αυτό εξάλλου προσθέσαμε και τα Γραμμικά / Αριθμητικά / Λογαριθμικά Visibility. Διάβασε τα στην εικόνα αριστερά για να έχεις μια καλύτερη ιδέα. Άρα όταν βλέπω μεγάλη πτώση προς τα κάτω τι κάνω; Πάμε στην «εξαφάνισ稻 και κοιτάζουμε ποιες λέξεις εξαφανίστηκαν πρώτα. Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να εμφανίζεσαι για λέξεις τύπου «skroutz» δηλαδή με πολύ μεγάλο Search volume που επηρεάζουν ολόκληρο το σχεδιάγραμμα. Σε περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο απλά «πήγες εκεί που άνηκες» διότι πολύ απλά αυτή η βαθμολογία που είχες ήταν πλασματική και κυρίως οικονομικά δεν φέρνει καμία αλλαγή.

⇒ Όταν υπάρχει μεγάλη πτώση είναι πολύ σημαντικό και τα 4 Visibility να έχουν ίδια συμπεριφορά.


 

7. Historic Keyword Visibility

Προσωπικά το περίμενα πως και πως. Το Keyword Visibility παρέχει ιστορική ορατότητα επάνω σε μια λέξη κλειδί από το domain που θέλεις. Άπειροι οι τρόποι που μπορεί κάποιος να εκμεταλλευτεί αυτό το feature. Εγώ το χρησιμοποιώ κατευθείαν όταν κάποιος μου πει «Εμφανιζόμουν για αυτήν την λέξη. Πλέον δεν ξέρω τι συμβαίνει». Ας το δούμε στην πράξη.

Στο παρακάτω σχεδιάγραμμα, ο «κύριος της ιστοσελίδας» είχε την εξής απορία:

Γιατί η λέξη «έπιπλα» εξαφανίστηκε στα καλά καθούμενα; Δεν θα έπρεπε τουλάχιστον να πέσει κάποιες θέσεις παρακάτω από την στιγμή που όλο το website έπεσε μερικές θέσεις συνολικά;  Δεν έχουμε πειράξει τα URL της ιστοσελίδας. Τέλειο On Page SEO. Δεν θα έπρεπε να τιμωρηθεί όλο το site αν το Off page δεν ήταν κακό; Η τουλάχιστον ένα δεν είχε έρθει μήνυμα στα Webmaster Tools;

seovisibility

Η πρώτη εικόνα φαίνεται χάλια. Ότι όχι μόνο δεν «έπεσε κάποιες θέσεις» αλλά και χαμηλότερα. Όμως δεν το αποκλείω διότι μετά την πρώτη πτώση βλέπω μια σταθερό μεγάλης διαρκείας. Αυτό μπορεί να συμβεί από 1 λέξη – κλειδί. Πάω γραμμικά για να δω τι παίζει.

visibilityindexseo

Δεν επιβεβαιώνεται η πρώτη πτώση. Αντιθέτως, επιβεβαιώνονται οι άλλες 2 που γίνονται αργότερα. Είμαι περίεργος για την πρώτη πτώση. Πάω το ποντίκι στο συννεφάκι.

seoandgooglepenguin

Λες να έπεσε στον Πιγκουίνο; Υπάρχει αποδεικτικό; Είναι δεδομένο ότι το σχεδιάγραμμα του Visibility™ είναι απόλυτο. Τα δεδομένα είναι από την ίδια την Google. Μπορεί καμιά φορά κάποια λέξη να μην είναι ακριβώς στην θέση που λέει το σχεδιάγραμμα διότι όταν γίνονται αλλαγές όλο και κάτι συμβαίνει. Το σχεδιάγραμμα όμως είναι απόλυτο.

Έτσι λοιπόν και εγώ, πάω στην δεύτερη ταμπέλα και φιλτράρω τις λέξεις με βάση την λέξη «έπιπλα» που θέλω να αναζητήσω:

historickeywordvisibility

Δεξιά παρατηρούμε ότι έχει προστεθεί μια νέα ταμπέλα στον πίνακα που λέει «ιστορικό» και δείχνει ένα εικονίδιο από σχεδιάγραμμα, πάω επάνω και κάνω ΚΛΙΚ στην πρώτη λέξη επιπλα (Την εποχή που μου το είχε πει ο κύριος δεν εμφανίζονταν για την λέξη αυτή. Είχα πάει σε ημερομηνία πίσω τα keywords και την είχα βρει).

Έπειτα, κάνω Scroll Down μέχρι το τέλος, για να πάω στην ημερομηνία όπου έπεσε η σελίδα.

seorankingsandpenaltiesseorankingsandpenalties2

Τι παρατηρώ: Καταρχήν το σχεδιάγραμμα της λέξης δεν εφάπτεται με το σχεδιάγραμμα του συνολικού Visibility της πτώσης. Άρα καταλαβαίνω ότι πρώτα χτυπήθηκε η σελίδα σαν σελίδα και μετά η λέξη. Κοιτάζω προσεκτικά τις ημερομηνίες και παρατηρώ:

29/9/2014 με 5/10/2014 – Google Panda: Θέση 28

20/10 Ημερομηνία του πρώτου σχεδιαγράμματος: Όντως έχουμε πτώση λόγω Google Penguin. Δεν εξαφανίστηκε όμως η λέξη – χτυπήθηκε το site.

Υπενθυμίζουμε πως το Google Penguin είναι Page level. Δηλαδή αν μια εσωτερική σελίδα χτυπηθεί δεν επηρεάζεται όλο το website. Αν όμως χτυπηθεί η κεντρική σελίδα τότε θα αντιμετωπιστεί «σαν σελίδα» και όχι σαν domain. Έτσι για οποιαδήποτε λέξη είχε ranking στην κεντρική σελίδα πέφτει/εξαφανίζεται.

Έπειτα, στις 8/1/2015, σε έναν άλλο Πιγκουίνο ξεκίνησαν οι απώλειες. Τι σημαίνει αυτό; Χρειάζεσαι έναν καθαρισμό. Δεν είναι ανάγκη να το «προχωρήσεις πολύ το πράγμα».

Τι άλλο μπορώ να κάνω με το Historic Keyword Tool;

  1. Για διάφορες λέξεις να κοιτάξω rankings σε URL που μπορεί να σβήστηκαν / να μην υπάρχουν πλέον. Έτσι μόλις τα επαναφέρω θα επανέλθει «λογικά» και το ranking.
  2. Ελέγχεις την αφοσίωση που κάνει κάποιος SEO σε μία λέξη – κλειδί. Αν είναι να καεί ο ανταγωνιστής σου, άναψε του ένα κεράκι.
  3. Κοιτάζω Rankings σε URLS που κάποτε είχε ένα URL και τώρα δεν έχει. Και γιατί. Μήπως έχει PageRank leak η σελίδα μου;
  4. Κοιτάζω τα μεμονωμένα πέναλτι. Αυτό είναι πολύ SOS τώρα που σχεδόν όλοι οι αλγόριθμοι είναι live. Πρέπει να δράσουμε γρήγορα!

Και άλλα πολλά που θα συζητήσουμε σε άλλα άρθρα!

Σας βοηθάει το Visibility; Έχετε special τρόπο; Μοιραστείτε το!

Σχόλια